چند نکته آموزشی مهم در هنگام یادگیری مکالمه زبان فرانسوی
نوشته شده توسط : غریبه

برای یادگیری مکالمه زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان یا شرکت در کلاس های گروهی به منظور صحبت کردن بیشتر با دوستان خود به این زبان روش های یادگیری نیز وجود دارد که در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

دوره های دایلو برای آمادگی در آزمون های بین المللی زبان فرانسه بسیار نتیجه بخش می باشد که موجب می شود بتوانید با بهبود هر کدام از 4 مهارت خود در این زبان، امتیاز بالایی در هر کدام کسب نمایید.

اگر برای یادگیری و تمرین بیش از حد انگیزه دارید، از تکنیک سایه بان استفاده کنید و ضمن گوش دادن و تکرار ایستگاه رادیویی مورد علاقه فرانسوی، پادکست، سریال های تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود از آن استفاده کنید. این یک روش عالی برای چیدن ریتم، ساختار، صدا و قوانین زبان فرانسه بدون نیاز به کتاب است.

سعی کنید به طور روزمره با زبان فرانسه در تعامل باشید. صحبت کردن در حد امکان یکی از بهترین ترفندها برای یادگیری سریع یک زبان است. در اینجا چند روش عالی برای تمرین هر چه بیشتر صحبت کردن و نوشتن را بیان می کنیم. با یک دوست به زبان فرانسوی صحبت کنید و نامه یا ایمیل بنویسید.

از یک فروشگاه محلی یا محله که در آن فرانسه صحبت می شود بازدید کنید و با افراد محلی تعامل داشته باشید. در یک کلاس زبان فرانسه شرکت کنید و این زبان را تمرین نمایید. با یک دوست، عضو خانواده، همکار یا زبان آموز دیگر به زبان فرانسه صحبت کنید. با موسیقی فرانسوی بخوانید.

یک فیلم، سریال، مستند یا فیلم فرانسوی را تماشا کنید و خطوط را تکرار کنید. بخشی از کتاب، روزنامه یا مجله فرانسوی را با صدای بلند بخوانید. با فرانسوی با خود صحبت کنید. نکته مهم در تعامل، صحبت و تفکر تا حد ممکن در زبان فرانسه است. این کار در هر کجا و در همه جا قابل انجام است. بخشی از زندگی روزمره خود را به فرانسوی تبدیل کنید.

اولین سوالی که بسیاری از زبان آموزان زبان می پرسند این است که چرا باید فرانسه را یاد بگیرند. از این گذشته، یادگیری یک زبان جدید به تلاش زیادی نیاز دارد و کمی انگیزه اضافی به طول می انجامد. در اینجا چند دلیل بسیار ساده از دلایل یادگیری زبان فرانسه آورده شده است.

این یکی از 15 زبان مجهز به زبان دنیا است. تخمین زده می شود که بیش از 220 میلیون فرد فرانسوی زبان در سراسر جهان وجود دارد. این امر فرانسوی را به یکی از 10 زبان برتر دنیا در جهان تبدیل می کند. در 5 قاره صحبت می شود. از خیابان های پاریس گرفته تا سواحل آفریقا، جزایر کارائیب و هر مکانی که در این میان قرار دارد، افراد فرانسوی زبان در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و کارائیب، آفریقا، اروپا و دیگر کشور ها وجود دارند. این امر آن را به یک زبان بسیار مفید برای سفر به جهان تبدیل می کند.

این ورود شما به اروپا و روابط بین الملل است. فرانسوی دومین زبان پرکاربرد در اروپا و دومین زبان که بعد از انگلیسی یاد گرفته می شود. شما یکی از فراگیران زبان فرانسه خواهید بود. فرانسوی همچنین دومین زبان پرکاربرد غیر از انگلیسی در سراسر جهان است. این تقریباً در هر قاره تدریس می شود. این بدان معنی است که بسیاری از منابع یادگیری فرانسوی در آنجا وجود دارد و شما برای پشتیبانی از آن ها یک شبکه گسترده از دیگر زبان آموزان زبان فرانسه استفاده خواهید کرد.

زبان فرانسه در دنیای تجارت بسیار مفید است، زیرا بسیاری از شرکت های چند ملیتی در طیف گسترده ای از بخش ها از زبان فرانسه به عنوان زبان کار خود استفاده می کنند. فرانسه همچنین پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است. فرانسوی برای هر فردی که علاقه مند به کار با یک سازمان بین المللی است ضروری است.

درهای تاریخ و فرهنگ با یادگیری این زبان برای شما باز می گردد. یادگیری زبان فرانسه دروازه شما به دنیای جذاب فرانسوی زبان است. شما قادر خواهید بود در نسخه های اصلی خود به آثار عالی نویسندگان فرانسوی دسترسی پیدا کنید، از فیلم های فوق العاده فرانسوی لذت ببرید و آهنگ های زیبای فرانسوی را بفهمید. این مسئله در مورد بسیاری از نقاط مختلف جهان که به زبان فرانسه صحبت می شود صحیح است.

این می تواند به شما در یادگیری زبان های دیگر کمک کند. فرانسوی یک پایه عالی برای یادگیری سایر زبان های مشابه مبتنی بر لاتین است. این موارد شامل اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، رومانیایی و حتی برخی انگلیسی است، زیرا تقریبا یک سوم انگلیسی مدرن از زبان فرانسوی تهیه شده است. باور کنید یا نه، یادگیری زبان فرانسه به شما در بهبود واژگان انگلیسی نیز کمک می کند.

یادگیری آسانتر از آن است که فکر می کنید. شاید شنیده باشید که زبان فرانسه برای افراد زبان های گوناگون سخت است، اما واقعا اینگونه نیست. فرانسوی در واقع یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری می باشد. اگر امیدوار باشید که سریع فرانسوی را یاد بگیرید این یک مزیت بزرگ است.

یادگیری یک زبان جدید برای شما واقعا خوب است. یادگیری یک زبان جدید مانند فرانسوی مزایای باورنکردنی برای ذهن شما دارد. این می تواند به مغز شما کمک کند تا رشد کند، تیزتر شود، چند وظیفه ای را توسعه دهد و توانایی های آن را بیشتر کند. تمام مزایای یادگیری یک زبان را به دلایل حتی بیشتر دلیل این امر عالی بررسی کنید. قبل از یادگیری زبان فرانسه ، مهم است که کمی در مورد اصول یادگیری زبان نیز بدانید.





:: برچسب‌ها: چند نکته آموزشی , مکالمه زبان فرانسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: